OVERZICHT Het antwoord van Lotus

Lotus, speculotus of dreams, heeft mijn voorbarig voornemen van een antwoord voorzien. Dat leest u goed. Meneer speculaas himself heeft de tijd genomen om zich rechtstreeks tot mij te richten met een hoogstpersoonlijke reactie. Of toch zeker via een naaste vertrouweling in zijn bedrijf. Die toegang had tot een computer. En de mailbox van de FAQ van de klantenservice. Waar ik mijn blog naar had toegestuurd. Kei speciaal voor meneer speculaas himself, dat ben ik.

Niettegenstaande al het voorgaande, heb ik deze mail bij ontvangst met licht overslaande stem en uitzinnig veel blijdschap en andere emoties gedeclameerd. Ik heb hem overigens ook instant doorgestuurd naar mijn familieleden die dag in dag uit zitten te wachten (nee, popelen) tot ik hen verblijd met nog maar eens een nieuwtje uit mijn fabuleus bestaan als darmpatiƫnt. Ze waren blij voor mij ":)". Het was een magisch moment.

Aangezien het nog eens hoog tijd was voor een overzichtspost, behold: de brief in kwestie en al mijn bijgaande emoties.

Mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en uw vertrouwen in onze producten.


Eerst een complimentje, u hebt een heel goede pen, aangenaam om te lezen.



Jaren heeft men gezocht om tot de ultieme Lotus speculoossmaak te komen, die zovelen over heel de wereld appreciƫren.


Deze speculoos is inderdaad gemaakt met glutenhoudende ingrediƫnten, deze zomaar vervangen door andere ingrediƫnten is eigenlijk opnieuw beginnen, naar smaak, baktechnisch, bewaring....


Niettegenstaande er zoals u, steeds meer mensen zijn die geen gluten verdragen, blijft dit toch een kleine groep en een nichemarkt.


Voorlopig zal er geen glutenvrije speculoos van Lotus op de markt komen,


maar zeg nooit nooit.





Ons natural food gamma is er niet ter vervanging van de speculoos, maar  loopt naast ons Lotus gamma, beiden zijn lekker en vullen elkaar aan.



Dat is dan duidelijk, lijkt me. Graag gedaan. In afwachting van de release (any day now) heb ik zonet zelf een poging ondernomen tot cheesecake om aan mijn cravings te voldoen. Ik hoop oprecht dat dat mengsel bij aanvang van het ijskastproces lopend hoort te zijn. Als dat niet zo is, zwijgt u wijselijk. Enkel bevestigingen welkom. Bid voor mij, arme zondaars.

Afbeeldingen via Giphy.

Reacties