INFO The morning after

Geachte fanaticus, fan of vrolijke lezer
Een uitgestrekte periode van sociaal isolement en het smeden van een diepgewortelde band met vakken als economie en consolidatie later sta ik opnieuw in de wereld en heb ik heel wat materiaal in mijn hoofd en digitale foto's opgespaard - wat moet een mens anders tijdens de herexamens - so be prepared to have your mind blown zegt. Ik wil er nu nog zo veel mogelijk uit voor ik moet ingaan op een icebucketchallenge - ik háát het om mezelf te zien bewegen en horen praten, vandaar dat ik overigens dat filmpje van TEDx ook nooit gedeeld heb - die mijn hersencapaciteit terug zal doen krimpen tot de vertrouwde grootte van een erwtje.



(c)YWG

Vanochtend at ik voor het eerst in meer dan een maand na half 9 's morgens mijn ontbijt (Griekse yoghurt met framboosjes, blauwe besjes en cashewnoten, ultrafancy in het yoghurtpotje gepropt want ik wou geen nieuw kommetje vuilmaken nadat ik ein-de-lijk mijn opgestapelde kotafwas was doorgeworsteld) en kon ik terugkijken op een heerlijke maaltijd (en gin tonic) in Bar Louis - waar ze met zekerheid kunnen zeggen of er gluten in hun gerechten zitten, YAY - met een op de polaroid afgebeelde hete stoot, mijn zus, die u cupcakes heeft voorgeschoteld in mijn afwezigheid. Mijn polaroid vertoont echter een technisch mankement of een emancipatiedrang die zich vertaalt in selectieve belichting waardoor mijn verschijning ontbreekt, maar mijn benen zagen er ook mooi uit hé.

Reacties